niedziela, 31 lipca 2011

******meliski *******

podobaja sie:))?:)
piszcie laski swoje opinie ;)

7 komentarzy:

  1. heheh śmieszne są ja wolę osobiście imitację skórki jeśli chodzi o baletki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak je pierwszy raz zobaczyłam podobały mi się. Jednak teraz, kiedy mają je prawie wszyscy nie robią na mnie takiego wrażenia. :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji ;)

    http://www.furioussquirrel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie w moim typie ;))

    Obserwuję ;) I zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, ale ja jakoś nie jestem przekonana do gumy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyczne tylko że białe serduszka :D Fakt faktem są śliczne ale nie nadają się na godzinne chodzenie po sklepach ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń